• Головна
  • Брендбук або як створити історію бренду
Новини компаній
12:00, 20 червня

Брендбук або як створити історію бренду

Новини компаній
Брендбук або як створити історію бренду, фото-1

«Брендбук – це не просто набір правил, це історія вашого бренду, написана шрифтами та кольорами». Цю фразу сказав відомий брендинговий експерт: вона дуже точно відображає, яку важливу роль відіграє розробка брендбуку у створенні та просуванні бренду.

Навіщо розробляти брендбук

Брендбук – це набір графічних та текстових посібників, що визначає єдину стилістику, загальний вигляд бренду. Він передбачає правила використання логотипу, колірної палітри, шрифтів, а також – принципи побудови дизайну рекламних матеріалів, упаковки та інших елементів бренду. Без брендбука бренд може втратити свою впізнаваність та єдність, що призведе до втрати довіри споживачів.

Розглянемо 5 причин замовити розробку брендбука.

  • Відображення унікальності та цінностей бренду. Брендбук допоможе вашому бренду виділитися на ринку та передати свою унікальність та цінності своєї цільової аудиторії.
  • Створення єдиного образу: забезпечення єдиного стиля у всіх комунікаціях бренду. Це допомагає залучати клієнтів та зміцнювати імідж.
  • Спрощення процесу розробки рекламних матеріалів. Простіше кажучи, не доведеться щоразу вигадувати дизайн з нуля.
  • Максимізація довіри споживачів. Єдина та послідовна презентація бренду зміцнює лояльність клієнтів та створює у них відчуття стабільності та надійності.
  • Підтримка розвитку бренду. Брендбук допоможе вашому бренду розвиватися та рости, адаптуватися до змін зовнішнього середовища.

Варто замовити професійне створення брендбука у фахівців студії REDSTONE. Вони мають великий досвід у цій галузі та допоможуть створити ефективний брендбук. Він підкреслить усі сильні сторони вашого бренду та допоможе досягти успіху.

Лого компанії: перелік сучасних вимог до створення

Один із головних елементів брендбука – це логотип компанії. Сучасні вимоги до створення логотипу наступні.

  • Простота та запам'ятовуваність. Логотип повинен бути легко впізнаваним для вашої цільової аудиторії, виділятися на тлі інших брендів.
  • Унікальність та оригінальність. Головне – відображення цінностей бренду, несхожість на логотипи конкурентів.
  • Час та місце. Мається на увазі доречність логотипу у різних контекстах/на різних носіях.
  • Кольорова гама. У розробці варто використовувати кольори, які відображають дух бренду, роблять його емоційно привабливим.

Не менше значення мають інші елементи бренду: палітра кольорів, шрифти, стиль фотографій, дизайн упаковки. Перелічені елементи разом формують загальний вигляд та враження про ваш бренд у споживачів.

Якщо ви хочете створити якісний та ефективний бренд, рекомендуємо звернутися до студії REDSTONE для розробки брендбука. Успіх замовника – пріоритет фахівців компанії. Залиште слід у серцях клієнтів за допомогою студії REDSTONE! 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
Оголошення
live comments feed...